04.00.. litt tidlig vel..!

Hvorfor i all verden skal man stå opp klokka 04? Det er jo bare slikt man gjør hvis Gardermoen er målet, men det var det ikke akkurat i dag (i wish). Altså jeg våknet og var helt uthvilt, det er jo ikke normalt. Men når jeg først var oppe så var det vel bare å få noe fornuftig ut av det da. Så nå har jeg bakt 2 red velvet kaker like så godt, så slipper jeg det etterpå. Egentlig så liker jeg tidlige morgener selv om at kl 04 er litt å ta i 😴Fikk også med meg soloppgangen, og gikk gått en tur med Sheriff. Noen ganger hadde det vært fint med en hundekasse, slik som katter har. Spesielt når det mørkt, liker ikke mørket. Og jaggu meg var det skikkelig kaldt ute, minus 3 faktisk. Men sola varmer nok opp lufta utover dagen. 🌞🌞
Håper dere får en flott dag 😊

-Lene- 😊

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg