10 favoritt sitater….

Jeg elsker sitater, og noen sitater kan være gode å lese innimellom. Det kan få meg til å glemme hva problemet i utgangspunktet var eller gi meg mot til å utføre noe jeg kanskje ikke har lyst til. Eller å sette ekstra pris på noe jeg allerede har i livet mitt. Sitater er ord som er viktige, og som gir utrolig mye mening etter min tanke. Jeg har favorittsitater som du kan finne her og jeg legger til 10 til nå.

“Motet roper ikke alltid høyt. Noen ganger er motet den lille stemmen på slutten av dagen, som sier: Jeg prøver igjen i morgen.” // Mary Anne Radmacher

“En sann venn ler av dine historier selv om de ikke er særlig gode, og føler med deg selv om dine problemer ikke er særlig store.”//Arnold H. Glasow

“Noen ganger koster det mer å være feig enn å hoppe uti og se hva som skjer”// Herbjørg Wassmo

“Poenget er ikke hvilke feil du gjør, men hvordan du greier å komme deg tilbake på sporet”// Ingrid Bjørnov“Å mislykkes betyr ikke at jeg har kastet bort livet mitt – det betyr at jeg har en god anledning til å begynne på nytt” 

“Du vet du er på rett vei når du ikke lenger ser deg tilbake.”

“En venn er en som vet alt om deg og likevel liker deg.”//Elbert Green Hubbard

“Hvis du ser at noen er svak – gi dem en verden der de er sterke nok.”// Ole Christian Paus

“Av og til tror vi at det vi gjør, bare er en dråpe i havet. Men havet ville vært mindre uten den dråpen.”// Mor Teresa

“Det er det som er så fantastisk med vennlighet: Du føler deg bra. Uansett om det er du som gir den eller du som får den.”

Ha en god natt…
gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg