10 grunner til at jeg kan like deg..

Det finnes grunner til at man kanskje ikke liker noen, men de grunnene som egentlig er mer verdt å nevne enn det er grunnene til at jeg kan like deg. Det er den delen jeg fokuserer på når jeg møter nye mennesker og det jeg faller for ved møte av nye mennesker er mye. Og noen av grunnene til at jeg kan like deg er. Humor Du har humor, det er en ting jeg setter høyt, ikke sånn overdreven må være morsom hele tia humor, men gode, blide mennesker. Mennesker med humør som smitter.

Positiv Du er positivt innstilt og løsnings orientert. Og vet at det er greit å feile.

Kontakt Jeg hører fra deg på en eller annen måte.

Samtaler du lytter like godt som du snakker selv.

Øyekontakt ser du meg inn i øynene (ikke stirrer) når du snakker med meg, da føler jeg at du prøver å nå inn til meg, og det liker jeg.

Engasjement du er engasjert i det du brenner for.

Ekte når jeg møter personer som er ekte, som er seg selv og ikke utgir seg for å være noe annet enn det de er.. Og dette gir mange poeng i mine øyne.

Glede du er glad på andres vegne og du viser det til personen.

Ærlig du sier det som det er hvis venner spør deg om din mening.

Omtenksomhet du bryr deg, og det synes godt, det er en veldig flott egenskap som kan gjøre at jeg liker deg

Jeg kunne fortsatt lenge, for det er utrolig mange grunner til at jeg kan like nettopp deg.😊

Ha en fin kveld 😊

-Lene- 🌷

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg