10 kjappe spørsmål og svar

Hvordan så rommet ditt ut når du var liten?

Rommet mitt var stort sett ryddig og i klesskapet mitt var det tellekanter og jeg skrev på hver hylle hva den inneholdt. Organiserte gang på gang inni der, likte det da, liker det nå.

Har du besvimt noen gang?

Ja, jeg hadde omgangssyken, var heldigvis ferdig på do med alt da jeg kjente at jeg kom til å besvime. Fikk ropt på min x som kom meg til unnsetning, men jeg våknet opp med halve kroppen inni dusjen. Skikkelig ekkel opplevelse!

Hva er den vanskeligste beslutningen du har måttet ta?

Jeg har heldigvis ikke måttet ta så ekstremt vanskelige valg i livet, men den vanskeligste var vel ved samlivsbrudd.

Fortell om en gang du var forferdelig nervøs?

En gang?? Hehe, mellomnavnet mitt burde faktisk vært nervøs til tider. Men en gang jeg var forferdelig nervøs var da jeg opplevde dette, uff a meg! Gikk jo bra, men da var virkelig nervene i helspenn.

Har du angret på en tatovering?

Ja så absolutt, jeg angrer faktisk på flere, men de plager meg ikke mer enn at de bare får være. Men den jeg angrer ALLER mest på er kinategnene på leggen, de syns så godt på sommeren. Jaja, samme det, ink er ink.

Bruker du å ta med deg små shampoflasker fra hotell du har bodd på?

Always, klarer liksom ikke å la være.

Hvilken høytid på året er din favoritt?

Uten tvil jul, jeg elsker julemåneden og sånn helt ærlig så kunne jeg ha pyntet ferdig nå. Men, jeg vet at det er litt tidlig så jeg får vente litt til. Klør i fingrene etter å få det gjort.

Hvordan vil du helst bli trøstet om du er lei deg?

Med ord, gode ord som oppmuntrer. Gi meg styrke liksom! ❤

Om du skal nevne en plass som din favorittplass i hele verden, hvilken plass blir det?

Jeg har ikke reist så veldig mye, så jeg har kanskje ikke så mange plasser å velge mellom. Men Barcelona likte jeg kjempegodt og kunne tenkt meg å dra dit igjen.

 Fortell om en gang når du skjelte ut noen?

Jeg har aldri sloss og heller aldri lagt opp til trøbbel, og terskelen min for sinne er ganske høy. Det skal en del til for at jeg kjenner at nå er det nok. Men for mange år siden skjedde det noe ute på byen der det var en som rett og slett stalket meg. Hver eneste gang jeg var ute så gikk han etter meg, maste på meg, og han skjønte tydeligvis ikke et meget klart NEI! Jeg snudde ryggen til og gikk vekk fra han og han holdt seg på avstand, men i nærheten. En kveld så sto jeg ved baren, og jeg kunne ense at han sto bak meg. Plutselig så tok han et hardt tak i meg MELLOM bena, og hadde ingen intensjoner om å slippe med det første. Fy faen, jeg kjente at noe klikka innvendig, det var å gå over streken! Har vel aldri skjelt ut noen på den måten jeg gjorde da!! Jeg kasta han til og med rett inn i bardisken og rett ned i gulvet! IDIOT!

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

Disse spørsmålene er hentet fra bloggen til Fru Furia

4 kommentarer
    1. Så gøy å lese dine svar 🥰 Går ut fra at det kommer flere spørsmål etter hver fra min svenske bloggvenninne, og da er det bare å låne og fortelle hvis lysten er der 😉 Å ja tommelen opp her også for avslutningen på siste spørsmålet, fikk helt klart som fortjent.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg