10 mat sorter jeg ikke liker….

Før var jeg ekstremt kresen på mat, og var redd for å prøve noe nytt. Men nå har jeg blitt litt mer modig av meg og prøver ihvertfall. Selv om ting ikke ser sånn kjempegodt ut så forsøker jeg ihvertfall og har gang på gang blitt overrasket. Men noen ting liker jeg absolutt ikke.😳

Tunfisk 

Dette syns jeg har en ekkel konsistens og smaker egentlig en blanding av fisk og kjøtt, ikke godt. Men er ikke negativ til å prøve det igjen, kanskje laget av en kokk på restaurant for eksempel.

Lammestek

Jeg syns ikke lammestek er noe spesielt godt, det er en smak på det som ikke faller helt i smak.

Kebab

Dette kjøttet er bare ekkelt syns jeg og har spist det en gang i mitt liv.Østers

Her tror jeg kanskje utseende er det verste selv om at jeg har smakt det og likte det ikke…

Blåskjell

Omg.. nei nei, klarer ikke å svelge det rett å slett.

Lutefisk

Denne fisken er noe jeg har smakt en gang, og jeg kommer aldri til å smake på det igjen tror jeg. Det var en ubehagelig opplevelse. Man skal aldri si aldri, men neste gang vil jeg ikke ha en gjennomsiktig klatt av en fisk.

Lungemos

Jeg skrev at jeg var åpen for å smake, men akkurat når det kommer til dette så kommer jeg ikke til å smake på det. Litt fristende utseende hadde vært hyggelig på mat, og det har ikke lungemos.

Lever

Finnes det virkelig noe som heter lever i brun saus? Holy crap, jeg vet jeg har smakt på lever en eller annen gang og jeg kan ikke si jeg sitter igjen med et minne som sier at det var no’ godt.

Ørret

Jeg liker laks, men ørret det er no’ helt annet for meg. Smaken er kraftig og det smaker altfor mye fisk for meg. Blåmuggost

Fytti rakker’n dette har jeg luktet på og det er nok for at jeg ikke liker det.

Vel, jeg er kanskje litt kresen på mat likevel.. Men jeg har ihvertfall smakt og det er ikke så verst gjort til å være meg.

Ha en kjempefin fredag til alle 😘
signature-fonts

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Lever i fløtesaus..jada. Blåskjell..jada..østers..æsj..ser ekkelt ut, ikke smakt. Laks og ørret..nei takk!
      Lungemos nei. Blåmuggost..jatakk!
      Kebab , jada. Lammestek..æh..litt tvilsomt..kan ha bittelitt. Lutefisk..ikke fa**!
      (Et par til: Sushi..aldri i livet. Blodig biff? Nei, nei og nei!) Tunfisk er ok, men ikke for mye om det er hermetikken. Det er så ekstremt mye salt i den.
      Det finnes flere ting..svensk surstrømming, norsk rakfisk..og så islandske kæstur hákarl…alt sammen er fermentert, = råttent, sier jeg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg