10 positive sider ved meg..

 

Veldig ofte så er det lettere og se de negative sidene ved seg selv, og ikke minst skrive om dem. Men i dag snur jeg den tanken og deler 10 av mine positive sider istedet.Skal ihvertfall prøve å finne 10 tiiihiiii. Det er for lite fokus på de fine sidene ved seg selv, men det er de viktige sidene man burde se og føle om seg selv. Så nå skal jeg prøve å være ærlig og fjerne sperren på det å skrive om meg på en god måte😳

I vennegjengen Jeg er alltid i godt humør og er en gledespreder vil jeg selv mene. Jeg er god til å lytte og komme med mine ærlige meninger. Og stiller opp når jeg trengs. Jeg føler at jeg er en god venn.

I mitt forhold Jeg er fornuftig og ikke kranglete. Ønsker å løse ting ved å snakke om det.

Hverdagen Jeg får gjort det jeg planlegger å gjøre, og har en veldig ståpåvilje når jeg bestemmer meg for det.

Familie Jeg holder veldig av min familie, og de betyr alt for meg. Jeg er flink til å gi lyd fra meg og lar dem vite at jeg er her hvis de trenger meg. Love them.

Interiør Jeg er flink til å pynte opp hjemme, og liker å ha det fint rundt meg.

Stahet Når jeg setter meg et mål, så er jeg så sta ovenfor meg selv at jeg gir meg ikke før jeg får det til. Og hvis det skulle vise seg å være umulig så godtar jeg det.

Positivitet Hvis det viser seg at noe går meg imot eller noe skjer, så klarer jeg heldigvis å finne noe positivt ved det, ser ikke svart på alt.

Mitt utseende Det er alltid vanskelig å si til seg selv at man ser bra ut, men jeg har vel et utseende som ikke skremmer vettet av folk. Jeg blir ikke skremt ihvertfall..

Omsorgsfull Når noen rundt meg har det vondt, er syke eller lei seg, så tenker jeg på dem hele tiden. Tenker på hva jeg kan gjøre for at de skal ha det bedre, og tilbyr hjelp, jeg bryr meg veldig.

Tålmodighet Jeg har kjempegod tålmodighet, og klarer å pirke med ting, prøve og feile uten å klikke i vinkel.

Humør Hvis jeg ikke tar i for mye nå så tror jeg at jeg har vært skikkelig sur 2 ganger på snart 6 år, sånn irritert/sur så det har gått utover noen.

Jeg lot overskriften stå og tallet 10, for jeg ble faktisk veldig glad når jeg så at jeg fant 11. Det er ikke verst, men veldig merkelig å sitte å tenke på positive sider ved seg selv. Og det tok litt tid å skulle gjøre dette. Det er ikke en dagligdags ting, men en viktig ting! For allerede nå kjenner jeg at det gjør noe ved meg selv at jeg sier: Jeg er en bra person! Yes i am!! 😊

Ønsker dere en flott dag ❤ Og jeg setter så pris på dere som leser min blogg 😘Følg meg gjerne på både Instagram og Snapchat 😊

Klem -Lene- 🌹

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Veldig bra med positivt fokus 🙂 Om du tar de samme punktene og tenker gjennom negative ting ved deg selv, tror jeg det vil dukke opp enda flere positive ting 🙂 Mitt motto er Uperfekt er godt nok. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg