10 ting før vs nå

 

Jeg merker at jeg har forandret meg på veldig mange måter i de siste årene, noen er gode, andre er irriterende og noen er bare dumme hehe. Mange ting jeg gjorde mye av før gjør jeg lite av nå for eksempel … det er ikke ok.. Rart hvordan ting kan forandre seg.

  • Før så hadde jeg litt mer ro i kroppen enn jeg har nå, nå så skal det ikke mye til før jeg kjeder meg og må finne på noe.
  • Jeg var veldig sosial før, men nå er jeg bare treg føler jeg!
  • Så fort jeg hadde mulighet var jeg ute og tok bilder av alt mulig, nå er det altfor lenge siden og jeg savner det.
  • Jeg har blitt veldig kritisk til meg selv og DET er bare dumt, men det er fakta, og jeg liker det ikke.
  • Takler veldig dårlig å bli irettesatt, noe jeg før bare tok til meg

  • Jeg har blitt så mye mer tålmodig, jeg kan pirke med ting jeg ikke får til i mange timer.
  • Ser litt på situasjoner jeg før bare hadde gitt opp eller ikke prøvd på en gang som en utfordring, og jeg skal prøve.
  • Jeg fester ikke like mye som før, vi var ofte ute da vi hadde mulighet i helgene, og jeg er veldig glad for å ha funnet den roen.
  • Jeg gir meg kanskje litt fortere enn før når noen mener ting kan gjøres slik eller slik.
  • Jeg er stolt over ting jeg får til og tar til meg kompliment, det klarte jeg ikke før.

Så alt i alt, så har det skjedd forandringer både på den ene og den andre måten. Det er vel slik livet er

Ha en fin kveld og en god natt😘

-Lene- 🌹

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg