10 ting jeg liker ved det å bli eldre…

Det finnes mange fordeler ved det å bli eldre også, og jeg trives i den alderen jeg er nå. Fordelene er mange og livet er jo herlig. Det er en sjarm ved alle aldre og så lenge man trives så er det jo greit.

Fornuft

Å tenke fornuftig er jo en av de tingene man lærer seg med årene. Jeg gjør som regel det som er fornuftig fremfor det man kanskje egentlig har lyst til ang det meste hvis man står ved et valg.

Gaver

Det skal ikke så mye til for å glede meg, et kjøkkenhåndkle, bestikk, en kjele, ja dere skjønner poenget. Det holder lenge for at jeg skal bli fornøyd. Kan ikke huske det alltid har vært slik for å si det sånn

Ro

Roen man får i sjela, den er god. Slapper av på familiebesøk, og setter pris på alt på en annen måte.

Kjærlighet

Man vet at man ikke dør av kjærlighetssorg.

Nyheter

Det er interessant å høre hva som foregår ute i verden, og nyhetene er noe man får med seg hver dag. Det var ikke det som opptok meg mest før.

Foreldre

Forholdet til mine foreldre er godt, jeg verdsetter dem så høyt og viser det. I motsetning til da jeg var ung og bare syns de var strenge og dumme hehe. Uselvisk

Andres velvære kommer før mitt eget. Og når andre lykkes så blir jeg så glad. Jeg blir ikke misunnelig, det gir meg bare en boost til å stå på videre med mitt.

Selvsikkerhet

Når det kommer til hva jeg gjør i dagliglivet, enten det er det ene eller det andre, så er jeg sikker på meg selv. Jeg står for det jeg sier og gjør så sånn sett har jeg god selvsikkerhet og det er godt.

Kommunikasjon

Å snakke i stedet for å kjefte er en ting jeg ikke gjorde i mine yngre dager, så den biten kom med alderen. Digg!

Festing

Behovet har blitt meget mindre og jeg trives godt hjemme i helgene.
gessele-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg