10 ting jeg MÅ ha i huset 😊

  1. Cola zero

Jeg må ikke drikke det hele tiden, men hvis jeg ikke har det så kan jeg kjøre LANGT for å få tak i det om jeg må. Avhengig, JA.

  1. Tørkeruller

Altså, hva gjør man uten tørkeruller. Jeg er storbruker av det, og bruker flere ruller i uka.

  1. Marsipan

Ikke for å spise, men for å lage figurer. Veldig ofte så føler jeg for å gå inn på mitt hobbyrom og bare være med meg selv. Da lager jeg figurer av marsipan.

  1. Plaster

Jeg er klumsete og skjærer meg ofte, får skrubbsår og det HENDER at jeg «går på trynet» så ……

  1. Klokke

En klokke på veggen er virkelig nødvendig da jeg alltid liker å vite hva klokka er uansett hvor jeg snur meg. Teit, men sånn er det.

  1. Lighter/fyrstikker

Levende lys MÅ tennes hver eneste kveld hvis jeg er hjemme, det er så koselig .

  1. Alarm

En betryggende ting å vite at man har installert, med mange kamera(er) og direktekontakt med hjelp HVIS det skulle være noe. Og brannalarm!

  1. Mobiltelefon og Pc

Dette burde egentlig stått som nr 1, men tro hvordan det ville vært å være uten disse tingene nå. Det hadde vært ekstremt merkelig og kjedelig vil jeg tro. MÅ ha det, bare må ha det.😉

  1. Nesespray

Tett nese er nesten til å bli gal av, så jeg har nesespray på soverommet, kjøkkenet og i bilen. Jeg er ikke avhengig av å bruke det (hmmm). Men HVIS jeg blir tett så er det helt forferdelig å ikke ha det.

  1. Pledd

Herregud, fins det noe deiligere enn å legge seg under pleddet på sofaen etter en lang dag. Se på tv de 2 minuttene jeg rekker det før jeg sovner tiiihiii. Det går VELDIG fort 😴

Ønsker dere en fantastisk fin kveld uansett hva dere skal 😘 Følg meg gjerne på Instagram 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg