10 ting som gjør Rune perfekt for meg..

Rune har noen fine egenskaper som passer meg perfekt, egenskaper som betyr mye for meg når det kommer til forhold. Og som jeg setter utrolig stor pris på ❤

Omtenksom

Han er veldig omtenksom og bryr som om at jeg har det bra til enhver tid. Han liker ikke at jeg har vondt noen plass, og han tar så godt vare på meg både når jeg er syk og når jeg er frisk.

Hjelpsom

Det er sjeldent at han sier nei og kan gjøre alt for å få til at det klaffer med å hjelpe andre. Han stiller opp og står på som en helt både for meg og andre som trenger det.

Sta

Han er sta på de rette områdene, de områdene der hans stahet kanskje kan hjelpe meg å ta en beslutning eller at beslutningen blir tatt for meg.

Kunnskapsrik

Han vet masse, og kan gi meg svar på nesten alt jeg lurer på, det er vel det eneste som er fordelen med at han følger med på alt av tv program.

Kokk

Han er veldig flink til å lage mat og er utdannet kokk, noe som passer meg bra enkelte dager da han vil lage noe ekstra godt.

Familiekjær

Han bryr seg om familie nesten like mye som meg, skal vel litt til for å slå meg da hehe.

Handyman

Han klarer å fikse ting som trengs å fikses og vi er ikke avhengig av å bestille hjelp til den minste lille ting.

Hardtarbeidende

Han står på som en maskin når han først er i gang med noe, og da trenger ikke jeg å måtte pushe han i det hele tatt.

Snill

Han er et av de snilleste menneskene jeg noen gang har møtt.

Kjærlig

Han forteller meg daglig hvor mye han elsker meg og viser det også pluss at han ofte gir meg blomster 😘
signature-fonts

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg