10 ting som rører meg til tårer..

Jeg blir egentlig veldig fort rørt, men enkelte ting er bare noe jeg ikke kommer meg unna. Klumpen i halsen kommer meget fort i noen tilfeller og disse er de største klump i halsen moments for meg (svelg).. 😥

  • Filmen Løvenes Konge…
  • Når jeg ser Mamma eller Pappa rørt og med blanke øyne, så går det ikke ann å holde tårene tilbake, for det er ikke noe jeg ser veldig ofte.
  • Tror ikke jeg har sett mange klipp av frieri på youtube uten at tårene har trillet, og da Daniel fridde til sin Martine på julaften, så fosset dem ❤
  • Når jeg ser noen blir lei seg fordi de blir behandlet dårlig
  • Bryllup.. jeg tror jeg kunne gått i hvilket som helst bryllup og grått når bruden kommer inn
  • Når jeg hører sangen kjære Christine og har drukket litt… uff, blir flau ved tanken…
  • De gangene mine venninner sier noe fint til meg på en alvorlig måte, med det mener jeg at jeg ser de snakker til meg, og mener det… ja da er fossen i gang da..
  • Hvis jeg blir overrasket, som feks da Martine (I Fosnavåg) plutselig sto i døra her uten at jeg visste hun var i nærheten (Lille Alma var da 4 uker)

  • Når noen jeg er glad i har det vondt.
  • Et barn blir født.. Herregud, det finnes ikke noe mer rørende enn det. 😍❤

Ha en fin kveld alle sammen 😘

-Lene- 🌷

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg