11 ting jeg ikke kan fordra!

Sure butikkarbeidere

Altså når du møter en ansatt på en butikk som lar det gå utover deg at hun/han er lei av jobbdagen og helst skulle vært hjemme.

Bedrevitere

Mennesker som bare tror de kan absolutt alt, selv om at de tar feil og faktisk ikke har peiling på hva det snakkes om.

Snøløs julaften

Det skal være hvitt på bakken på selve julaften!

Krangling

Når par glemmer at de ikke er alene og krangler offentlig.

Egoister

Når noen bare skal ha og ha, men aldri gi noe selv.

Løse hunder

Når jeg møter en annen manns hund når jeg er ute og går som ikke er i bånd. Jeg dør litt, for jeg er redd for ukjente store hunder.

Bruke stemmen

At jeg har problemer med å si min mening i settinger der jeg burde.

Småkryp

Vinter eller sommer, jeg sjekker tak og gulv før jeg legger meg.

Januar/februar

De verste månedene i året. Jeg syns det er tunge og lange måneder å komme seg igjennom.

Skrivesperre

Når man er blogger så er det en av de verste tingene som skjer, heldigvis er det ikke ofte! Men, når det skjer. Hva gjør man da da?

Nøkkelproblemer

Når jeg er klar for å reise en plass og finner når jeg kommer til bilen at Rune har bilnøkkelen i lomma på jobb!

Takk for inspirasjon til innlegg BunnyTrash 😊

Ha en fin kveld

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

4 kommentarer

Siste innlegg