12 dager gammel og snakket som en foss…..

Oppe tidlig og kommer ikke helt over drømmen jeg hadde i natt. Det er ikke alltid man husker det man drømmer, men jeg husker veldig ofte drømmene mine like klare som en film. I natt var det en litt komisk og merkelig drøm, for når jeg sto opp og kom ut i stuen så satt mitt 12 dager gamle barnebarn Amelia og spiste frokost ved spisebordet.

Hun snakket som en foss, men var fortsatt bare 12 dager gammel.. “Hva gjør du her så tidlig?” spurte jeg henne etter at det første sjokket over at hun faktisk satt der hadde “lagt” seg. “Mamma og pappa hadde ikke mer cornflakes igjen så da kom jeg hit fordi jeg vet at du har det”. Jeg satt bare å så på henne og kunne ikke tro mine egne øyne. Så hoppet hun ned fra stolen og gikk inn på kjøkkenet. “Jeg skal bare hente en kopp kaffe jeg”, sa hun..Nei nei nei nei, du kan ikke det Amelia!!

Da brå våknet jeg, klokka var 02.20 og jeg var stressa..Måtte smile litt av drømmen, hvor i all verden kommer disse drømmene fra egentlig… Og det var utrolig rart å se en så liten baby sitte på stolen og snakke som om hun var 20 år. Merkelig kan man si…

Ha en fin dag alle sammen…
signature-fonts
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

2 kommentarer
    1. Hehe…ja, de drømmene er ikke akkurat logiske alltid 😀 Artig denne her da. Du må huske den til hun blir større, sånn at du kan se om hun kanskje gjør dette som stor jente 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg