En hyggelig overasskelse

Våknet i dag av at min sønn Daniel kom, det er så utrolig koselig, spesielt når jeg ikke er klar over det.(vi skulle møtes kl 11) Kjenner at jeg savner de morgenene (hmm skrives det sånn?) vi hadde sammen når han bodde hjemme. Men det beste av alt, han er lykkelig og har det topp i nytt hus, og vi er så heldige at vi skal få dele første julaften med han og Martine i deres nydelige hjem. GLEDER MEG<3 Han Prøvde seg frem med å steke ribbe for første gang her om dagen, slik at han var sikker på at han skulle få det til på julaften, jeg tvilte aldri 🙂 men se på dette ..

hdrpl

*You nailed it Daniel*

I dag skal vi på julegave shopping, bare han og jeg. Dette er dager jeg verdsetter og koser meg med<3 Håper dere skal noe koselig i dag, uansett så ønsker dere mine kjære følgere en knall fin dag.. Vi snakkes i kveld 🙂 Klem fra en Lykkelig Mamma Ho Ho Ho 

#christmasspirit #shopping #minsønn #dagersomdisse #nyblogger #blogg #tekst #

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg