Det er noe spesielt…

I kveld har jeg virkelig fått julestemning og det er så hyggelig, og jeg vil dele den med dere. Først vil jeg si at jeg er så takknemlig for at jeg hver dag har mange lesere, og det er så gøy å skrive og dele litt av meg selv  med dere:-) Håper dere henger med videre 🙂 <3

I kveld har vi vært en tur hos mamma, det er godt å komme til henne og se på at hun styrer litt med bakst og sånn. Julepyntet leilighet, julepynt som i alle år har vært HER i huset, fra jeg var liten til nå (noe er fortsatt her, hysj) Jeg husker hvor noe av det brukte å være rundt her, hadde liksom sin egen plass hvert år da hun bodde her, å se at det fortsatt er fremme, det gir meg en god julefølelse <3 MINNER 🙂

Mamma sine nisser <3

Så kommer pakkelappen fra pappa, skynder meg å hente pakken på posten. Er den liten eller stor, er det harde eller myke pakker, hva står det i julebrevet (blir aldri for gammel for sånt) elsker å åpne den, i dag lå det en pakke på toppen. Sendte en melding til han ” Den pakken på toppen, kan den åpnes nå??”  Jippi, det kunne vi, der var det en sååå fin skål som han har dreid til oss. Flinke Pappan min 🙂

Håper dere har begynt å få julestemning også og ikke bare stresser med alt som skal gjøres, Ha en fin førjulskveld <3

Klem fra meg 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg