Viktig å tenke på…

*Dype tanker, lette tanker, personlig, rett fra levra, ærlige, og åpne innlegg. Som definerer meg, som viser deg hvem jeg er på godt og vondt. Det er slik jeg vil at min blogg skal være, og håper dere er enige*

Nå er dette året snart over, bare 1 dag igjen. Jeg husker jeg tenkte på denne tiden i fjor at 2018 det skal bli et bra år, og det har det jammen meg vært. Jeg lager meg aldri nyttårsforsett, men tenker alltid: «hva kan  jeg gjøre bedre eller annerledes neste år»

Noe vi alle kan gjøre og tenke mer på i 2019:

  • Strekk ut en hånd uten å forvent noe tilbake
  • Imponer deg selv istedenfor å skulle imponere andre
  • Respekter andre
  • Ha troen på deg selv, og ikke gi opp så lett
  • Ikke bry deg om hva andre tenker om deg
  • Lytt til din magefølelse, den er som regel alltid rett
  • Ikke kritiser deg selv for alt du IKKE kan, men belønn deg selv for det du ER og det du KAN.
  • Ta vare på de du bryr deg om

Mange ting man kan tenke på, men det aller viktigste er å ha det bra, både med seg selv og andre <3

Ønsker dere en kjempefin dag <3 klem fra meg

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg