Et feilskjær og han hadde vært død!

Jeg setter ned foten for noe i mitt forhold, som for eksempel motorsykkel. Når han hadde Yamaha YZF R1 og var ute og kjørte, så satt jeg igjen med hjertet i halsen, kjempenervøs, for det ER lett å gasse på for mye. Forsikringsselskapet kalte det en dødsmaskin og jeg måtte leite lenge etter et selskap som ville forsikre den, det sier sitt kanskje. Jeg liker det bare IKKE, vanlig sykkel er vel bra nok hehe.

Dette er et par år siden og han gikk heldigvis med på å selge den. «Måtte gjort det uansett om han ville eller ei hehe» Og når den var solgt så fortalte han at han en gang bare MÅTTE prøve farta skikkelig, og endte opp i 290km/t!!!!!! Det KUNNE vært en gang for mye, et feilskjær og han hadde vært død! SKUMMELT, og nå begynner han å lyste på sykkel igjen. Ettersom jeg skjønner så er ikke Harley Davidson like farlig, men så har vi meg som tror på alt tiiiiihiiiii. Hva tror du? 

#motorsykkel #harleydavidson #redd #tråsykkel #blogger #nyblogger 

2 kommentarer
    1. Hørtes skummelt ut, men jeg har faktisk sittet på med en venn som hadde motorsykkel. Og det gikk fort. Gikk heldigvis bra. Artig å ha prøvd det også. Men ikke mer nå. Kommer vel mye an på sjåføren, tror nå jeg; hvor dyktig han er altså.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg