Det er over etter 5 min!

«Hjertet går i 180, jeg svetter i hendene, jeg skjelver og tror min siste time har kommet, men det varer bare i 5 minutter så er det over»

Jeg har alltid ønsket å dra til Roma, og jeg vil gjøre det jeg kan for at vi skal dra dit i 2019. Den enkle grunnen til at vi ikke har vært der ennå, er den dumme flyskrekken min, men jeg SKAL dit i år. Jeg er så misunnelig på dem som faktisk drar dit. Vet at vi kan kjøre, men fly er så enkelt. Og ikke minst tryggere, DET har jeg forstått, men fly er liksom så mye skumlere.

Det er bare så irriterende at dette skal stoppe meg fra og oppleve ting jeg har drømt om så lenge. Har jo flydd før og det går faktisk bra hver gang. Men det er bare den tanken oppi hodet som ødelegger, og jeg slår turen fra meg. Hver gang jeg vinner over flyskrekken så er jeg så glad, for jeg elsker å oppleve nye steder. Og Roma står som neste ønske i 2019 🙂 Et ønske som skal bli til opplevelse 🙂

//bilder fra google

Kjente at det var litt godt å sette det som et mål i år. Mål er viktige å ha 🙂

Klem fra Lene 🙂 <3

#roma #mål #reise #blogger #nyblogger 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg