At det skal være så vanskelig

«Nettopp stått opp, tørr på leppene, øyebryn til alle kanter, hovne øyne og ansikt, bleik, uvasket, ubørstet hår som for lengst kunne trengt ettervekst behandling, ja rett og slett bare meg…..ekte…Tidlig på morgenen»

Da jeg sto opp bestemte jeg meg for at i dag skal jeg ta bilde av meg selv med en gang jeg står opp. Null sminke, ingen fotograf bilde, ingen lys, eller filter. Men at det skulle være så vanskelig, hadde jeg ikke drømt om. Tok masse bilder, men ingen av dem ble bra nok syns jeg.

Hvordan er det mulig? DET skal det jo ikke være sånn, syns jo jeg ser helt ok ut jeg, men lysten var der til å bare forandre LITT, på lyset kanskje, men NEI! Ta et nytt fra en annen vinkel, NEI! Da er poenget borte. Føler meg ikke akkurat fotogen kl 07 på morgenen. Men shit au.

Viktigste i verden er jo å være seg selv, jeg avbilder jo meg selv på bloggen her med alt jeg skriver. Skriver rett fra levra, det er jo det en blogg handler om. Ærlighet og åpenhet, og det har jeg tenkt og fortsette med. Ha en fin uredigert dag, og ikke glem å være deg selv 🙂

Klem fra meg <3

#uredigert #meg #blogg #blogger #nyblogger #livet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg