Det er ditt valg, du bestemmer !

«Hvorfor gjør jeg dette egentlig? Bretter ut livet mitt for kjente og ukjente? Snakker fra dypet av mitt hjerte og deler historier fra livet mitt og fra min hverdag? Jo, det skal jeg fortelle deg»

Helt fra jeg var ganske liten så har jeg vært glad i å skrive, uttrykke meg selv og si hva jeg mener. Jeg skrev dagbøker i mange mange år, og la inn bilder der som jeg hadde tatt og fremkalt.

Nå når teknologien har utviklet seg som den har, har vi sosiale dagbøker. Det er ikke lenger gøy å skrive uten å dele. Dele tanker, bilder, meninger, opplevelser og gjøremål. Jeg lever en gang, jeg tenker og føler.. og det vil jeg dele 😊

Jeg regner med at de som ikke vil lese min blogg, rett og slett bare lar være, det er ikke noe som heter tvang i mitt ordbruk. Alle bilder som ikke er av meg, eller mine fotomotiver… de merker jeg, eller spør vedkommende om jeg får lov. Nevner ikke andres navn engang uten å spørre om lov 🙏

Håper DU vil følge meg, lese hva jeg skriver, og at du liker innholdet i mine innlegg. Gamle bilder, nye bilder, fine bilder, stygge bilder, alt hva jeg har å by på. Og det skal ikke være usagt at jeg liker en tommel opp. Hvem gjør ikke det, men at jeg skulle få så mange lesere på dette hadde jeg ikke kunne drømt om, men det gir meg motivasjon every day 😍

Ha en fantastisk fredag, det skal jeg ha.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg