10 ting jeg MÅ ha i hjemmet mitt🙄

Her hjemme hos meg er jeg avhengig av å ha visse ting, ting jeg ikke helt “klarer meg uten”, har du ting du er avhengig av å ha på plass?? Her er mine topp 10 MÅ ha liste 🙂 

  1. Vindusvask.. dette er jeg nødt til å ha, det er litt krise hvis jeg skulle bruke det og er tom så dette lagrer jeg (refill poser) 🙂
  2. Håndkrem… det verste som skjer er at jeg er tørr på henda, jeg rett og slett misliker det :-/
  3. Telys…. jeg brenner telys HVER dag, enten det er sommer eller vinter 🙂 
  4. Kluter… Jeg er storforbruker av dem, kjøkkenklut varer 1 dag, jeg har en til hvert rom ved vasking, og de byttes ut etter hver vask 🙂
  5. Tørkeruller… må ha det, bare må ha det 🙂
  6. Cola Zero…. Iskald c.z på morgenen og et halvt glass før natta MÅ jeg ha 🙂
  7. Pledd… tror aldri jeg har ligget på sofaen uten pledd, koooooos 🙂
  8. Tøfler, eller tjukke kosesokker… MUST HAVE tiihii 😛
  9. Go`lukt av noe slag.. helst vanilje 🙂
  10. Alarm…. Får meg til å føle meg trygg 🙂

Noe av dette er nok bare en vane, men for meg så er det nødvendighet 🙂

Kos dere denne lørdagskveld ❤

Elsker snapfilter jeg da 😘

Klem fra meg 

#must #måha #liste #blogg #nyblogger   

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg