Forbud mot sex i 8 uker

«Jeg hadde daglig sterke smerter i magen, og hadde blødninger 6 mnd i strekk, så den første tiden med Rune var egentlig en veldig vanskelig tid, vi var jo nyforelska»

I starten av vårt forhold så hadde vi noen utfordringer, som man vanligvis ikke skal ha. Jeg var sjuk, og ventet på operasjon, som skulle fjerne denne forbaska shiten. Jeg hadde en 11 cm sjokoladecyste i underlivet som lå og presset på alt nedi der. Ikke veldig behagelig.

Sex var vanskelig, men jeg lærte meg hvilken tid på døgnet det vanligvis var pause i blødninger, men det var vondt, veldig vondt. I September ble jeg operert, og det var jammen meg ikke rart jeg hadde hatt så mye vondt. Alle organer i mitt underliv var grodd sammen, som igjen hadde festet seg i tarmen. Men de fikk fjernet alt (unntatt tarmen) nedi der, så nå var det ekko inni der hehe, men det gikk bra heldigvis. 

Men, etter dette fikk jeg 8 ukers karantene, hvor jeg ikke fikk lov til å ha sex, altså, nye utfordringer, det er ikke bare bare i starten på et forhold det. Det var slitsomt, det var kjipt og det var tøfft, men det gikk nå på et vis, men dritt var det, det er sikkert og visst :-/ Men etter dette. ALDRI mer blødning, ALDRI mer smerter på den måten, så jippi 🙂

Men vi kom oss igjennom det ❤

Du kan lese mer om Endometriose HER

#endometriose #sex #vanskelig #karantene #oss #kjærlighet 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg