Vi er litt kjedelige

Det er så rart å tenke på forandringen som har blitt i forhold til det å gå ut, jeg nyter helgen hjemme. Vi kan begge si hver helg : «nei, skal vi finne på no`da? Skal vi stikke ut på byen og være litt sosiale?» 🙄

Når Rune spør, så begynner jeg å tenke litt og leiter etter den indre lysten til å faktisk gjøre det. Det hender jeg finner den, og jeg sier munter`t til han:«jaja, klart vi kan gå ut en tur» Som regel da så har han tenkt litt å og da sier han «Senkveld? Sofa? Go`dag i morgen?» 👍

«Ja, hvis det er det du vil så gjør vi det», og inni meg så jubler jeg, akkurat det jeg ville også hehe. Tenker bare at det er greit å si ja og bli med om han vil, for han gjør det samme for meg.🤞

Men innimellom så hiver vi oss rundt og blir med om vi blir bedt på noe, og det er veldig hyggelig. Men liker ikke dagen derpå, den er så slitsom liksom. Og edru tur på byen er faktisk ikke like gøy, sånn erre bare🤪

Ha en knakende, boblende, skålende fin fredags kveld.

Klem fra sofagrisene  🐷🐷

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg