Nå savner jeg det

«Det første du gjør når du står opp er å sette opp alle dører, slår på radioen ute og tar kaffekoppen (iskaffen) med deg ut, og det er allerede blitt 22,5 grader. Det er en god start på dagen det, savner det så, ønsker at tiden flyr nå fremover» 🛫

Når jeg så på yr tidligere i dag og så at det skal snø SKIKKELIG i hele helgen, kjente jeg virkelig på savnet for sommeren. Herregud jeg nyter varme, lange lyse dager, ute på vår herlige veranda. Bade litt og kose seg, det er godt det , ikke sant? 🤽‍♀️

Eneste jeg gruer meg litt til er vask, puss og beising av den i år, det er bakdelen med svær veranda. Men så er det liksom verdt det til slutt uansett, nyte livet… med venner og familien sin. Sene kvelder med en kald sommerdrink, et bad, og ikke minst å være brun, man føler seg veldig mye freshere da. DIGG !!!  Sommeren er rett og slett herlig. Liker de andre årstidene også men sommeren er nr 1 🥉😎

Savner du sommeren?🌞

Klem fra en lengtende Lene ❤

#snartsommer #sommer #basseng #bade #sommerdrink #brun #væreute #sosialt #båt 

6 kommentarer

Siste innlegg