Søndags moro :-)

En mann og en kvinne var på ferie. Etter middagen skulle mannen ta seg en høneblund. Kona bestemte seg for å ta en tur i båten, selv om hun ikke kjente til sjøen. Hun drar utover et stykke, slipper ankeret og tar frem en bok og setter seg og leser.

Plutselig kommer skogvokteren forbi i sin båt, han stopper ved siden av henne og sier:

  • God morgen! Hva gjør du?
  • Jeg leser en bok, svarer hun. 
  • Det er fiskerestriksjoner her, sier han 
  • Ja. det er mulig, men jeg fisker ikke, jeg leser.
  • Jo, men du har utstyr til det. Slik som jeg kan se det så kan du begynne når som helst. Jeg må ta deg med til stasjonen og skrive en rapport.
  • For at jeg leser? svarer hun noe tvilende
  • Ja det er fiskerestriksjoner her, informerer han igjen.
  • Men, jeg fisker jo ikke, jeg bare leser!
  • Jo, men som sagt, du har utstyr til det. Jeg må ta deg med til stasjonen!
  • Hvis du gjør det så blir jeg nødt til å anmelde deg for seksuell trakassering, sier kvinnen.
  • Men, jeg har jo ikke rørt deg, sier skogvokteren.
  • Det er sant, men du har utstyr til det. Så vidt jeg vet så kan du begynne når som helst!
  • Ha en fin dag videre! Så dro skogvokteren.

​Så sånn er det med den saken tiiiiihiiiiii , shit happends  

Søndagsklem 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg