Uforglemmelig ❤

«Dette var en ting jeg ikke kunne si nei til, uansett hvor redd for å fly jeg var så måtte jeg bare bite tenna sammen og bli med. Fantes ikke unnskyldninger for dette, og det er jeg så innmari glad for»

Mamma fylte 70 år og ba med seg min søster og meg på tur til Wroclaw i 5 dager, bare vi 3. Hadde aldri hørt om denne byen engang jeg, men det skulle visst være fint der, og ikke veldig lang flytur.

Jeg hadde gruet meg veldig til den dagen vi skulle reise. Men når jeg først er i reisemodus, og vet jeg skal, da går det veldig fint. Men så ble flyet innstilt, og vi fikk ikke reist før dagen etter. Æsj da måtte jeg grue meg på nytt hehe.

Vi reiste 18.mai, så vi fikk bare 4 dager i stedet, men for en tur vi hadde. Det var så fint der, god mat, varmt, bra stemning, mye latter og en ferie jeg aldri vil glemme, den betydde mye for Mamma, og det gleder et datterhjerte.

Anbefaler på det sterkeste å ta weekend turen til Wroclaw i Polen, fantastisk plass, bare se på bildene 😍

Dette er en tur jeg aldri ville vært foruten og jeg kjenner i hjertet mitt at den hadde stor betydning for meg, og det vet jeg den hadde for de andre også….. Ønsker dere en herlig snøfylt søndag……….. Klem fra Lene ❤

#utpåtur #wroclaw #polen #familietur #mamma #70år #uforglemmelig #memories #minner

 

2 kommentarer
    1. Dette er en tur jeg gjemmer i mitt mammahjerte.Vi tre på tur! jeg hadde planlagt å finne på noe med mine kjære jenter. Vi har stått sammen i tykt og tynnt gjennom mange år,så vi fortjente det virkelig. Kosefaktoren var høy etter at vi hadde travet rundt over 10 tusen skritt hver dag.Takk for at dere ble med.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg