Vanskelig men nødvendig å dele

Dette hadde jeg aldri trodd jeg skulle dele, men jeg trenger hjelp!!! Tenk at jeg syns dette er vanskeligere å dele enn innlegget om angsten min, det er jo i seg selv veldig merkelig, men det er nå slik det er da ,so here we go 🙄🙄🙄

«Jeg tok til slutt tak i det og ringte sykehuset, da hadde jeg allerede avlyst 2 gruppekurs, og sto i fare for å miste muligheten til å få hjelp»

Jeg har slanket meg MANGE ganger i mitt liv. Og klarer det egentlig fint hver eneste gang, men en plass går det galt. Jeg klarer ikke å holde meg til riktig kost, og heller ikke å holde linja helt ut! (det er alltid en sprekk innimellom) Det jeg vil er å endre livsstil, men jeg sliter med og få det til alene. JOJO er mitt mellomnavn føles det som.

Jeg kontaktet sykehuset og ba om hjelp, jeg trengte et opplegg!! Fikk tilbud om et gruppekurs, møter med ernæringsfysiolog, sykepleier, fysioterapaut og lege. Riktig kosthold er jo så viktig, men gruppebehandling er vanskelig for meg dessverre. Og det er så forbaska irriterende.😡

Så jeg ringte og sa fra meg plassen 2 ganger, men like etter den andre gangen jeg avlyste tok jeg tak i meg selv. «Nå MÅ du ringe og heller forklare hvorfor du avlyser!» Så jeg hørte på meg, ringte, forklarte og svaret jeg fikk da gjorde meg så glad. 😁😁

«Du kan så klart få individuelt kurs» Jeg hoppa i taket av glede, dette trodde jeg ikke. Så nå har jeg vært på 3 kurs og skal dra på møte nr 4 nå. Dette varer frem til juni. Men jeg sliter, dette er vanskelig, og jeg har falt ut et par ganger i mer enn 1 dag. Men så begynte jeg å skrive mat dagbok, da forandret mye seg. Da så jeg liksom problemet. En ærlig mat dagbok, det er faktisk veldig lurt, men det er IKKE en bok jeg anbefaler å lese for å si det sånn. Stygge uvaner der altså. Men anbefaler så absolutt å lage den 👍

Tanken min bak dette innlegget er at hvis jeg deler dette så forventer kanskje 1 person å få se og høre utvikling, noe som kan gi meg en skikkelig BOOOOOOOOOST. Det er nettopp det jeg trenger, BOOST!🙏🙏🙏

Klem fra nervøs for å dele Lene

4 kommentarer
    1. Tøfft gjort Lene!😀Dette klarer du!Heier på deg,og gleder meg til å følge deg😊💕Vet jo hvordan dette er…Og lurer du på noe,er det bare å spørre😉God klem fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg