Takk !!!

Det beste med å skrive og dele mitt liv på denne bloggen er når jeg får tilbakemeldinger som tyder på at jeg har nådd noen. Enten med det emne jeg skriver om eller at det er noen som relaterer seg til mitt innhold. Det er nettopp det jeg vil oppnå. Og dere skal vite en ting, jeg setter utrolig stor pris på dere og meldinger som dere sender privat til meg, forblir privat så klart 👍

Dagen i går var så fin, først og fremst fordi jeg rett og slett gruet meg til å poste innlegget. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg tror det er fordi det liksom blir så ekte når det er lagt ut. Men det var jo egentlig poenget hehe. Jeg angrer ikke, og støtten jeg får av dere på dette er enorm, TAKK!!!

I Tønsberg gikk det også bra, det hjelper stort å snakke med noen som har peiling på riktig kosthold. Og føler nå at planen er i boks. Etter møtet ble det et kafebesøk med 3 andre jenter, kjempekoselig. Så ble det kortspill med Daniel og Martine på kvelden. ❤

Så alt i alt var min dag i går helt perfekt, håper din var det også. Skulle det være et emne DU gjerne vil jeg skal ta opp så si ifra så skal jeg gjøre det. Ønsker dere en fantastisk dag.🙏

Klem fra en fornøyd Lene 😘

#happy #fornøyd #dere #minblogg #blogg #blogger #livsstil #sunn #helse #ikkeperfekt #baremeg #kos #kafe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg