Tenk å gjøre en så STOR feil!!!

«Tur til Praha, tannlege besøk og turist, men tenk å drite seg ut så inni granskauen, jeg ble skikkelig flau! 🙈🙈🙈»

Jeg bestilte meg timer hos en tannlege i Praha, for det var veldig mye billigere å få behandlet tennene sine der. Nå skulle tenna fikses, og jeg gledet meg vilt. Et vennepar av oss og vi bestilte oss tur, så vi kunne slå 2 fluer i en smekk. Litt turist, litt pasient.😷

Dagen etter vi ankom tok vi en taxi til tannlegekontoret. Hadde time kl 12.00. Der skjønte de ikke noe, jeg hadde ingen timer der. «Hææ, har jeg ikke time her???😳😳» Han sjekket pc`n, og det var da de fant ut at jeg hadde bestilt timene i POLEN !!! What the «##¤¤%??? Seriøst?

Joda det var riktig det, jeg hadde 3 timer satt opp i Polen 🇵🇱 hahaha… er det mulig å være så svimmel. Dette var flaut altså, men de hadde en ledig time dagen etter til sjekk da. Takk, men ellers takk. Uff, dette var en skikkelig nedtur må jeg si, kanskje dobbelsjekke next time.

Men Praha var fint, og vi koste oss masse. Og har du ikke vært der så burde du dra dit. Knallfin by. Verdt turen for å si det sånn 😏

Ønsker dere en knall kveld videre, nå skal jeg ut å gå tur🚶‍♀️

Klem til dere fra meg 😘

#forvirra #flau #praha #polen #tannlege #tur #ferie #uff #blogg #blogger 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg