Oi.. det tør jeg IKKE 😱

«Enten så blir jeg tøff i trynet (ikke frekk), og du kan ikke se på meg i det hele tatt at jeg holder på å krepere innvendig, eller så er jeg så sjenert at jeg faktisk hopper over det jeg skulle gjort eller skal gjøre»

Mange mennesker er sjenerte til tider, og jeg er en av dem. Men må jeg så klarer jeg å skjule det bak en «tøff» fasade. Men kommer jeg opp i en situasjon der jeg føler meg skikkelig ubekvem, så kan jeg godt gjemme meg, snu og gå, eller ihvertfall komme meg ut av den situasjonen hehe 🏃‍♀️

Som for eksempel så var jeg med en av barna her på korøvelse, det var hennes første gang. Og da ble jeg jo selvfølgelig med. Vi var litt tidlig ute, og det var en juleavslutning på gang der i salen ved siden av. MASSE foreldre og barn som jeg ikke kjente.🙈

Hun ene som jobbet der spurte M om hun ville ha en kakebit (det var et kakebord der inne). «Ja takk», svarte hun og snudde seg mot meg for at jeg skulle gå og hente til henne. Eh NOT, jeg skulle IKKE gå inn i et lokale stappa av folk på juleavslutning, og hente kake på deres kakebord, GLEM DET! Så flaut.

Visste ikke helt hvordan jeg skulle komme meg ut av den situasjonen, for hun skulle jo så klart få kake. Og hun selv ville IKKE hente. «Hmmmm what to doooo?» tenkte jeg. Så jeg fant frem den litt «tøffe» delen av meg og sa til ho som jobba der «Eh, jeg syns det er flaut å hente kake der inne, kan du være så snill og gjøre det for henne?»😇

Det ordnet seg fint, like greit og bare si det som det er, så finner man en løsning på det, selv om at det ikke alltid er SÅ lett!

Klem fra meg 😘

#sjenert #flaut #blogg #blogger #tøff #kul #alleerikkelike

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg