Jeg klappa til han!

«Han tok hardt tak i meg….mellom beina mine, og det er vel den eneste gangen i mitt liv jeg har reagert med et voldsomt raseri, for dette var IKKE greit»

Jeg har aldri sloss og heller aldri lagt opp til trøbbel, og terskelen min for sinne er ganske høy. Det skal en del til for at jeg kjenner at nå er det nok. Når jeg er ute med venner så er jeg ute for å ha det gøy.

Da jeg gikk en del ut for et par-tre år siden, så var det en som rett og slett stalket meg, han gikk etter meg, maste på meg, og han skjønte tydeligvis ikke: «Nei, jeg er ikke interessert». Jeg snudde ryggen til og gikk vekk fra han og han holdt seg på avstand men i nærheten.

En kveld så sto jeg ved baren, og jeg kunne ense at han sto bak meg. Plutselig så tok han et hardt tak i meg MELLOM bena, og hadde ingen intensjoner om å slippe med det første. Fy faen, jeg kjente at noe klikka innvendig, det var å gå over streken! 🤬

Jeg snudde meg, klappa til han, så tok jeg tak i han og kasta han hardt inn i bardisken før han gikk på trynet, jævla idiot!! Man har styrke når man trenger det heldigvis. Jeg kan ikke skjønne at noen mennesker ikke forstår at et NEI er faktisk et NEI!!! 

(han ble kasta ut, og jeg har ikke sett han siden )

Fredagsklem fra meg❤

#neieretnei #stalker #idiot #styrke #blogg #blogger #fredag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg