Så skjedde det igjen……

«Jeg ble skikkelig overrasket og selvfølgelig så kom tårene.. igjen. Min vakreste niese kom, og med seg hadde hun så klart 4 uker gamle Alma»

I går var det duket for bursta feiring og morsdag, og de fleste var samlet. Søs og kjærsten ble litt forsinket, og grunnen var jo bare helt fantastisk. De hadde henta min niese i Oslo.

Hun bor i Fosnavåg og skulle komme nedover en gang i februar, men ikke visste vi her nede at hun kom i går. Oldemor ble også veldig glad, og det var et rørende øyeblikk når de møttes første gang ❤

Så dagen i går var så bra, og jeg fikk kost masse med lille vakre Alma, vårt nyeste familiemedlem. Herregud så lita og fin ho er, smelter helt jeg. En perfekt liten jente og «tante» er stolt 🥰

Ha en fin mandag

Klem fra meg 😘

#nyfødt #baby #vakker #blogg #blogger

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg