Gjorde opp for meg…. følte jeg

«De gikk med rullator som noen racere over isen, men jeg, jeg gikk som ei på 90 år. Imponert over dem, flau over meg selv altså.»

I dag var vi og gikk en tur ved Bugårdsdammen og rundt den var det partier med rein is. Så har vi meg.. så klart nervøs for å skli, og forbi meg suste det 70-80 åringer med rullator uten problem.🙈

Følte meg som en idiot faktisk, der jeg stabba bortover. Rett og slett FLAUT!! Var heldigvis mer grus enn is så da følte jeg at jeg fikk retta opp i det. Da susa JEG forbi dem tiihiii.🏃‍♀️🏃‍♀️

Ha en knall mandagskveld 😘

*Slik følte jeg meg et øyeblikk i dag*

Klem 😊

#ender #rullator #utpåtur #is #mandag #blogg #blogger

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg