17.mai er vi så glad i.. vel !!

Denne dagen er ikke den beste dagen i året for min del, jeg rett og slett liker den ikke. Altså jeg liker den i den forstand at det er en fin dag for ungene, med tog, tivoli, is og pølse. Men for meg så er det kaos.. inni hodet mitt. For denne dagen er den dagen i året jeg føler meg fanget, fanget i en mengde med mennesker, og føler at jeg ikke har en utvei noen plass.

Grunnen til dette ligger nok i en opplevelse jeg hadde for mange år siden. Jeg var i 20 år plaget med dårlig mage HVER dag, sånn mage som var avhengig av do i nærheten. Og en 17.mai sto jeg midt i en folkemengde i byen og kjente at jeg måtte på do…NÅ!! Sprang til bilen for å kjøre hjem, men noen hadde parkert foran meg så jeg kom meg ikke noe sted.

Jeg fikk litt panikk, og det var folk rundt meg overalt. Altså den følelsen jeg hadde da, er det verste jeg har opplevd noen gang. Og jeg var skikkelig redd for at dette gikk galt, midt i gata!! Åh herregud, jeg ba til høyere makter om å hjelpe meg ut av denne situasjonen. Jeg måtte tenke, og det FORT!!.. Jeg måtte unngå å se på sola (et nys nå hadde vært krise) 😱“Alle står å venter på barnetoget, det betyr at det ikke er stappfullt på bensinstasjonen!” Nå kunne jeg ikke springe heller, måtte gå forsiktig. Og jeg er heller ikke fan av å skulle gå på do med dårlig mage på offentlig plass, hvem er det liksom. Kom frem til bensinstasjonen, en bil utenfor bare, phuuuu… men de skulle ikke kjøpe pølse akkurat, en var på do, en i kø. Men kjære vene, er det mulig!

Endelig var de ferdig…I made it..Nå var det viktigste for meg at INGEN skulle inn etter meg og gruet meg så til å lukke opp døren da jeg skulle ut. Lyttet ut gjennom døra, stille… Gikk ut, og bort til disken for å kjøpe noe å drikke, og plutselig så var bensinstasjonen full av russ, som måtte på do. Vel, ingen beviser på at det var jeg som hadde vært der, jeg hadde 2 andre i kø bak meg, men takk gud for at den gjengen ikke sto utenfor når jeg lukket opp dodøra….🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Rart hvordan en slik hendelse kan sette så dype spor. Men det har det gjort!  😥

Ha en fin dag🌞

-Lene- 🌷

(Heldigvis er årsaken til problemene med magen funnet 🙏🙏)

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg