20 kjappe spørsmål og svar

Hvis en krystallkule kunne fortalt deg sannheten om deg selv, ditt liv, framtiden din eller noe som helst annet, hva ville du ha ønsket å vite?

Vil badet eller kjøkkenet NOEN gang bli ferdig? Ellers er det ikke så mye jeg vil vite om.

Finnes det noe som du lenge har drømt om å gjøre? Hvorfor har du ikke gjort dette?

Starte et foretak og grunnen til at det ikke er gjort er usikkerhet.

Hva er det største du har oppnådd i livet?

Skape en familie

Hva verdsetter du mest i et vennskap?

Ærlighet, rettferdighet og omtenksomhet.

Hva er ditt mest verdifulle minne?

Da jeg så min sønn for første gang

Hva er ditt verste minne?

De aller verste minnet vil jeg ikke skrive, men dette HER er ikke et godt minne.

Hva betyr vennskap for deg?

Vennskap betyr absolutt alt, jeg vet ikke helt hvem jeg hadde vært uten mine venner.

Hvilken rolle spiller kjærlighet og hengivelse i livet ditt?

Det spiller en stor rolle, jeg er glad for all kjærlighet som kommer min vei og jeg har mye å gi. Og jeg liker å vise det.

Si fem positive ting om din partner.

Han er: Snill, hjelpsom, kjærlig, omtenksom og dyktig!

Hvor varm og åpen er familien din? Opplever du at barndommen din var over gjennomsnittet lykkelig?

Varm familie er vi, men alle er ikke like åpne. Barndommen min var en lykkelig tid, men jeg tror ikke den var over gjennomsnittet lykkelig. Bare gode minner.

Hvis du kunne velge mellom alle menneskene på jorda, hvem ville du helst ha bedt med ut på middag?

Jeg kunne tenkt meg å spist en middag sammen med Oprah Winfrey.

Kunne du tenke deg å være berømt? På hvilken måte?

Ja det kunne jeg og jeg ville vært det fordi jeg hadde laget en kur mot uhelbredelige sykdommer som ALS.

Øver du noen ganger på hva du skal si før du ringer noen? Isåfall, hvorfor?

Næ øver ikke, men det hender jeg tenker over hva jeg skal si først. Spørs akkurat til hvem og hvorfor jeg skal ringe.

Hva ville en perfekt dag innebære for deg?

Hele familien i ei svær hytte med masse snø rundt oss i hele jula.

Når sang du sist for deg selv, eller for noen andre?

Nynner ofte på låter jeg hører på radio eller tv, men sist jeg sang en hel sang var i 50 års laget mitt (søs hadde laget sang til meg).

Hvis du kunne leve til du var 90 år og bevare enten hjernen eller kroppen til en 30-åring, hva ville du valgt?

Hjernen så klart, hva er vitsen med å ha en ung kropp når jeg kanskje ikke er klar over at jeg har den engang.

Nevn tre ting som du og din partner later til å ha til felles.

Arbeidsvilje, kreativitet og kommunikasjon.

Hva er du mest takknemlig for i livet ditt?

Menneskene jeg er glad i.

Hvis du kunne endre noe ved hvordan du ble oppdratt, hva ville det vært?

Jeg kan ikke si jeg har noen tanke om at jeg ville endret noe.

Hvis du kunne våkne opp i morgen med en helt ny egenskap eller kvalitet, hva ville det ha vært?

Fryktløs

Så… Deres tur! Velg ut tre av spørsmålene og svar i kommentarfeltet, det hadde jeg likt godt. 

Klem fra
mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

6 kommentarer
    1. Først. så fine svar…likte det du svarte veldig godt. Ble glad av svara dine. Men så var det oppfordringen din, den kom litt bardus på-. Men , ok:

      Finnes det noe som du lenge har drømt om å gjøre? Hvorfor har du ikke gjort dette?

      Kaste meg ut i det som jeg tror jeg er skapt for. Ikke nok tro på at det vil gå bra.

      Hva er du mest takknemlig for i livet ditt?

      Barna mine og ballansen i meg sjøl.

      Hvis du kunne våkne opp i morgen med en helt ny egenskap eller kvalitet, hva ville det ha vært?

      Masse energi, i haug og dung.
      🙂

    2. om jeg skulle våkne opp i morgen med en helt ny egenskap eler kvalitet, skulle jeg gjerne vært litt mer strukturert.
      Hvis jeg skulle endre noe ved hvordan jeg ble oppdratt , så skulle jeg ønske at det ikke bare var en sin mening som gjaldt i familien.
      Når sang du sist for deg selv eller andre ? jeg synger hver dag både til radioen og for barna på jobben.

    3. Hva ville en perfekt dag innebære for deg?

      Den perfekte dag er hvilken som helst dag uten noe trist eller vondt. Ingen negative tanker, ingen frykt. En dag med bare nærhet og glede, sammen med min lille familie.

      Når sang du sist for deg selv, eller for noen andre?

      For meg selv? Aner ikke. Men for noen uker siden deltok jeg på en drikkelek hvor alle deltakerne måtte på tid, altså den som brukte kortest tid vant leken. Først tygge og svelge to hele Marie-kjeks, synge hele den Luksus Leverposteisangen (fikk ark med tekst) «kappet penisen av og lager ei vagina, for legene er så flinke i dag», for så å avslutte med å blåse opp en ballong til den sprengtes. Jeg vant!

      Hvis du kunne leve til du var 90 år og bevare enten hjernen eller kroppen til en 30-åring, hva ville du valgt?

      Hjernen så klart, hva er vitsen med å ha en ung kropp når jeg kanskje ikke er klar over at jeg har den engang?

      Mer utfyllende svar i bloggen 😜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg