30 skritt pr meter

Jeg tenkte og jeg trodde at jeg var ferdig med baking og laging av ting til jul, men nå har jeg bestemt meg for å lage litt karameller, brente mandler og litt serinakaker og det er en grunn til at jeg skal lage det. Godt jeg har garantistrøm så jeg slipper å tenke på tidspunkt å lage det på. Sinnsyke priser om dagen og jammen meg er det meldt over 10 kalde. Veden vår begynner å ta slutt så vi må ut på leit etter mer. Ja, vi skulle kjøpt mye mer når man kunne kjøpe store mengder, men det gjorde vi altså ikke. Vår feil, men i verste fall har vi møe ull å ha på oss her i huset.

 

Nå er det 4 dager igjen til jul og i morgen snur faktisk solen, det er litt hyggelig å tenke på. Lysere tider er ekstra fine tider ikke sant.

 

Jeg driver og vurderer om jeg skal gå til innkjøp av piggsko, jeg er jo helt håpløs på glatta og går vel på trynet i hvert fall en gang pr vinter. Jeg har lyst til å kunne gå tur fremover uten å ta 30 skritt pr meter for det er nettopp det jeg gjør når det er antydning til is/snø på veien. Tror jeg skal stikke innom sport1 og se hva de har å tilby. Det er jo en god investering i vinter’ne som kommer også. Jeg har brodder, men noe bare stritter imot til å bruke de. Kanskje det blir null fall fremover hvis jeg kjøper disse piggskoene.

Bilde fra tegninger.no

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg