5 av dagens bilder

Noen ganger så trenger man litt hjelp fra høyere makter og i dag fikk jeg noen tips fra vår kjære Gry.  Digger det når bloggere hjelper bloggere. Det er slik det skal være ❤🙏 Jeg vet at jeg må gi litt mer av meg selv spesielt nå som ting er som de er. Den som vet, den vet. Jeg svinger meg jo rundt med kamera overalt hver eneste dag. Det hender jeg ser en fin stein, en sommerfugl som egentlig er en møll. En bølge, en blomst eller lignende. Jeg knipser! Så jeg skal prøve meg på et lite konsept med 5 av dagens bilder hver kveld med start nå i kveld.

Dette skal være et innlegg uten mye tekst fremover, men dagen i bilder blir det. Sist, men ikke minst kommer bilde av kaken jeg har laget i helgen til mitt kjære barnebarn som blir 2 år  ❤

Ha en god natt

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

4 kommentarer
    1. Det første bildet, Fjell bryggeri.. jeg prøvde se for meg et bryggeri her på Fjell, tror nok det hadde blitt en kraftig smell 😂 Det andre bildet, ser jo at vi har mye lik stil, men hva er greia med gardinene, og hvor er stolene til spisebordet? 😳 Det tredje bildet, ingen kommentar 🤷🏽‍♂️ Det fjerde bildet, nydelig, fantastisk stemning 🥰 og den kaka var jo søt da 😋

      1. Kunne kanskje blitt en knallsuksess med et bryggeri på Fjell da 😊
        Greia med det er full vindusvask som utviklet seg til hus og gulvvask ergo ut med stoler opp med gardiner osv 😂
        Fra dagens første tur 🍁
        Bilde fire, kveldstur med Sheriffen 🐾🐾
        Ja kaka ble veldig søt 💕💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg