5 ting jeg gjør når jeg skal slappe av…

Er det mange som faktisk koser seg i senga med å lese en bok, drikke kaffe eller te? Bruker sengen som en fin plass å slappe av på ellers enn på natten. Eller ser det bare slik ut på bilder? Jeg for min del finner ikke roen i sengen ellers enn på natten. Det er iskaldt der inne og sofaen er mer mitt fristed på dagen hvis jeg har lyst å slappe av/sove. Tar du med deg kaffen eller teen inn i senga midt på dagen?

Jeg slapper av når jeg:

Skriver innlegg/leser blogger

Det er for meg en rolig stund der jeg tenker litt, skriver litt, sitter ned å bare slapper helt av. Eller når jeg leser andres blogger. Avslappende og koselig.

Nettbutikker

Når jeg klikker meg rundt på butikker online, så sitter jeg som regel å bare koser meg med en iskaffe, en kopp te eller et glass brus. Da koser jeg meg.

Farmen

Når jeg ser på farmen så ser jeg virkelig på tv, da sovner jeg ikke og kroppen er helt i tv modus. Andre tv program, da kan jeg bli sittende å tenke på hva jeg egentlig burde ha gjort.. Så farmen er min tv avslapping.

På tur med Sheriff

Når han og jeg går en tur, så er det avslappningstur. Han stopper jo hvert sekund, viktige lukter å lukte på og mange tissestopp. Det er alt annet enn treningstur for å si det sånn.

Lage mat

Når jeg vet hva jeg skal lage så er det bare kos å lage mat, da setter jeg på radioen, og slapper av og koser meg.Det er godt med en dag eller to der man gjør det motsatte av å stresse.

Ha en fantastisk onsdag ❤
gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg koser meg ikke i senga på dagtid. Jeg har sofakroken min, den funker til det meste. Også på netter jeg ikke får sove. Sofaen er god å ha. Må kjøpe ny forresten 😀 Koser meg med serier, med Hr Frodith, og med kaffe og blogger om morgenen. ELLER å legge puslespill og spille wordfeud på nett 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg