5 ting jeg kan forbedre ved meg selv🤦‍♂️

Det finnes nok flere ting enn 5 jeg sikkert kan forbedre ved meg, men jeg skal nå ta for meg 5 av de. Let’s go  😜

Avhengighet Jeg er veldig avhengig av å ha med meg noen hvis jeg skal noe jeg finner ubehagelig, jeg avlyser eller utsetter ting hvis ingen kan bli med meg den dagen. Dette kan jeg virkelig gjøre noe med.

Stahet Jeg står virkelig på mitt hvis det er noe jeg mener der og da.. Ikke i alle sammenheng men de fleste, og det viser seg ofte at my way ikke alltid er the best way. Åpne ørene, høre på andres råd, det går ann å prøve andres tips og heller finne ut at det beste er å gjøre det som jeg tror ETTERPÅ…Hvis det viser seg å stemme 😊’

Sårbar Jeg bare takler ikke å bli snakket hardt til/bli kjeftet på, da blir jeg så lei meg. Jeg må skjerpe meg og ikke ta alt så personlig, for det er nok nettopp det jeg gjør.. Tårene kommer fort da 😭

Perfeksjonist Altså jeg er bare så perfeksjonist når det kommer til ting jeg lager, er det et lite feilskjær så begynner jeg uten tvil på nytt. Veldig ofte så kan det fikses ved litt justeringer… 🤞

Selvtillit Denne delen MÅ jeg bare gjøre noe med, det er slitsomt å ikke være sikker på seg selv. Jeg er mer kritisk til meg selv nå enn noen gang før… Det er jo bare ikke greit. Det er ikke greit for noen å være det, vi skal være stolte av den vi er. DET vet jeg.. men….

Bare det at jeg faktisk vet om og har lyst å gjøre noe med ting som ikke er greit i livet mitt er jo en bra start 🙏

Ha en fin søndagskveld kjære lesere 😘

-Lene- 🌹

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg