5 ting jeg kunne blitt sjalu og irritert for…

Alle har vi kjent på sjalusi, noen har en kjæreste som er det og noen er det selv. Den følelsen som følger med sjalusi er en vond ting å kjenne på. Men noen ganger så syns jeg at det er greit, noen ganger er det nødvendig å si fra og det syns jeg man skal gjøre også. Og man skal ikke behøve å være redd for å fortelle noe man opplever til kjæresten sin. Som for eksempel hvis jeg får meldinger av ukjente, noe jeg gjør, så er det ikke slik at jeg springer hjem og forteller om det. Men jeg skjuler det ikke heller, slik ville jeg ikke hatt det. Dette er 5 ting som jeg kunne blitt sjalu og irritert for 🙄

  • At han plutselig hadde fått seg en ny venninne…. eh…
  • Hvis jeg hadde merket at han bevisst hadde holdt noe skjult for meg på sin mobil…
  • Hvis vi hadde vært på fest og han hadde gitt unormalt mye oppmerksomhet til en annen jente..
  • At han hadde oppført seg HELT annerledes for hver gang mine venninner var på besøk.
  • Flørting bak min rygg og jeg hadde merket det…

Jeg syns man skal kunne leve et liv hvor man ikke blir passet på hele tiden og at man ikke mistenker partneren til enhver tid. Såpass sikker burde man være i et forhold, men sette grenser for hva man selv føler ikke er greit. Det er noe som er lurt å snakke om. Så et tips er jo også å konfrontere kjæresten før man klikker for noe man hører eller tror man så. Litt sjalusi i et forhold er nødvendig føler jeg, det er liksom feil med for mye og feil med for lite.Men en mellomting er perfekt, for man vil jo at kjæresten skal gi uttrykk på en sunn måte at:”Hun er min!!” ❤

Sjalusi er ikke angsten for å miste – det er angsten for å dele

Ha en fin dag alle 😍

-Lene-

2 kommentarer
    1. Ja, alt med MÅTE på et vis 😀 Tror det er sunt om man reagerer LITT som du sier, men aldri for mye. Det kveler forhold. Men at man reagerer og LURER litt når kjæresten plutselig får venner med pupper 😉 Det er ikke så rart man reagerer på, litt i det minste 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg