5 ting som gjør en blogg til en god blogg

Jeg leser noen blogger fast, og grunnen til at jeg gjør det er fordi innholdet deres kommer fra hjerte og jeg kan kjenne meg igjen i mye som blir skrevet. Om ikke daglig så innimellom ihvertfall så er det noe som treffer meg. Det kan være måten det er skrevet på hvor jeg feks tenker “Som om jeg skulle sagt det selv”! Jeg har selv en hverdagsblogg og det er nettopp fordi det er hverdagsblogger som treffer meg mest.

 

Som det er

Innhold som er skrevet akkurat slik som det er. Tenker man fy faen om en ting så skriver man det osv. En blogg der man kan “se” for seg det man leser om. Det er en god blogg.

Oppturer og nedturer

Ingen har solskinn i livet sitt hver eneste dag, innimellom kommer skyene og gjør hverdagen litt grå. Men uansett humør og opplevelser så kan det leses om.

Oversiktlig

Det er slitsomt å lese en artikkel med et laaangt avsnitt, da klarer jeg aldri å komme til bunnen av innlegget. Det blir nesten som en eviglang setning.

Bilder

I mine øyne så MÅ man ikke ha fotografbilder av seg selv, det fineste bilde er et du selv er fornøyd med. Hva andre tenker om det bilde er jo opp til dem.

Overskrift

Jeg skjønner at en god overskrift trekker til seg lesere, det er bare slik det er. Men når overskrifter BARE er der for å få klikk og ikke relaterer til noe av det innlegget inneholder, da blir jeg lei. Man kan lage en god overskrift som passer til innholdet, det er null problem. Men ikke lur leserne, det er bare irriterende.

Ha en god fredag 🌸

malenna-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg