6 ting du kanskje ikke visste om meg

Det finnes flere ting på lager som du kanskje ikke visste om meg, men det kommer ut litt etter litt. Det er jo egentlig litt alright for min del også da, for da kan jeg lage disse innleggene med jevne mellomrom, for dette er noe jeg syns er gøy å lage. Håper du syns det også.😊

Shopping

Jeg er faktisk ikke glad i å shoppe noe som helst annet enn interiør ,da kan jeg dra å gå i butikker i mange timer og finner alltid det jeg skal. Hvis jeg skal handle klær til meg, da finner jeg ikke noe og ender opp med noe til noen andre i stedet eller ingenting. Liker best å kjøpe mine klær på nett jeg.🙃

Karaoke

Jeg hadde en periode jeg trodde jeg sang skikkelig bra på karaoke på et utested i byen, men så fikk jeg se meg på video. Har ikke sunget karaoke på byen siden, tror nesten ikke jeg har vært på byen siden hehe. Godt at de fleste andre gjestene var på en snurr også.😳

Nærtagende

Jeg legger innpå meg så altfor mye ting jeg over hodet ikke behøver å gjøre, og jeg kan analysere en setning som blir sagt til meg for å finne ut hva som egentlig ble sagt mellom linjene.. Hvis jeg føler at noen egentlig ville si noe annet. Håpløst, men har skjerpet meg på akkurat det.😥

Temperament

Jeg er overhodet ikke en hissig person, og tror jeg har kjeftet skikkelig 1 gang på 6 år. Håper det går 6 år til neste gang, for jeg tror ikke noe løses uansett med krangling. Det er jo når krangelen er ferdig at man løser problemet så da er det like greit å løse det med en gang. Men hvis det er noen eller noe jeg virkelig har grunn til å bli sint over, så kan jeg bite fra meg jeg.🤬

Sensitiv

Hvis noen snakker litt hardt til meg, da kommer tårene som perler på en snor, der er jeg VELDIG sensitiv. Jeg burde ha lært meg å taklet det bedre, det er jo ikke bra å begynne å sippe for slike ting (heldigvis skjer det ikke ofte da) 🙏

Magefølelse

Min magefølelse har aldri sviktet meg.. så hvis jeg lytter til den så gjør jeg alltid det rette i enhver setting. Men det er jo ikke alltid den sier meg noe da, så da kan det gå galt…🤦‍♀️

Ha en fin lørdag alle sammen, DET skal jeg ha 😍
signature-fonts

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg