6 ting jeg skal få gjort denne uken..

I dag har jeg satt opp en liste med gjøremål for denne uken, og det er faktisk veldig godt å få gjort. Er litt lettere å få tingene gjort når det er skrevet ned.  Det er en god start på uka vil jeg si for planlegging er ikke min sterkeste side.

Uteting

Veranda og trapp må ryddes og klargjøres for vinteren, det er en ting som skal bli gjort denne uken, deadline fredag.

Badet

Badet skal ryddes og gjøres klart for riving, kast av ting jeg ikke skal ha og sortering av ting jeg skal beholde.

Trappenedgang

Her må jeg gjøre en forandring da denne delen har begynt å blitt brukt til oppbevaring av småting på hylla, det er ikke greit.

Vindusvask

Vinduene må vaskes før det blir for kaldt ute og kjekt å få vekk støv på dem utvendig, Rune er så heldig at han skal få hjelpe meg der.

Grønnsaker

Denne uken skal vi ha grønnsaker til hvert måltid, her må det virkelig skjerpings til for vi trenger alle litt påfyll av vitaminer før vinteren.

Vann

Jeg må bli flinkere til å få i meg vann, jeg drikker mye, men lite reint vann, har fått litt dilla på ZerOh saft da.

Jeg er fornøyd med dagens start og nå skal jeg få på meg klær og komme meg ut på tur. Det er så godt med frisk luft for både meg og dyret. Og hvis jeg er heldig får jeg med meg Rune også.

Ha en fin fin mandag😘
signature-fonts
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg