6 ting som irriterer meg…!!

Jeg irriterer meg ikke over så innmari mye, men enkelte ting kan faktisk gå under huden på meg. Og jeg prøver å puste dypt mange ganger før jeg gir uttrykk for at jeg blir irritert. Ikke alltid like lett men prøver så godt jeg kan. Dette er 6 av ting som irriterer meg…

Gjentagende lyder

Åh, herre min hatt, denne klarer jeg IKKE å børste vekk, men klarer å holde ut i noen SEC før jeg MÅ si fra at lydene MÅ ta slutt. Feks dunking med fingrene på bordet.. Bare for å gjøre det, gang på gang på gang….whyyyyy.. !! 😔😱

Masing

Lene…. Lene…..Lene….. LENE…… LEEEEENE!!!! Det hender jeg er opptatt og ikke får svart med en gang, eller at jeg sitter i tlf i stua, og noen roper til meg fra et annet rom…. argh… Gå heller å finn ut hvorfor jeg ikke svarer 🙏

Hundebæsj

At hundeeiere lar bikkjene sine gjøre fra seg på min tomt er sikkert greit det. MÅ man så MÅ man, men ta det opp etter hunden din…. ÆSJ, det skal ikke være min jobb vel….. 💩

Hysjing

OMG!! jeg rett og slett takler dårlig å bli hysjet på… Ja, be meg være stille hvis jeg ikke skjønner selv at jeg skal det. Eller hvis man snakker om en ting og den andre har noe å si som ikke kan vente, og sier shhhhhhhhhhhh til meg… ååååh 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

Belære meg i bilkjøring

Kommentere måten jeg girer på, slår av vifta, setter på varme, gasser, bremser ja, u name it. Jækla irriterende!! Jeg kan faktisk kjøre bil… Blir jo stressa av å “gjøre feil” hele tia.. Snakke ned til meg

Når man får denne setninga i fleisen “Du har vel ikke fått ringt Telenor i dag?” Eh jo, det har jeg… Hva med å spørre “Har du fått ringt Telenor i dag?”, “Du har vel ikke tatt opp kjøttdeigen fra frysa!”, JO, JEG HAR DET 🤣🤣Skulle ikke vært lov å starte en setning med “Du har vel ikke” Hvis man ikke skulle gjort dette i en MÅNED da, da er det jo noe annet.. 🙃

I dag har jeg ikke vært irritert over noe, dagen i dag har vært fantastisk fin, og det håper jeg dere også har hatt ❤❤

-Lene- 🌷

 

 

 

 

 

 

3 kommentarer
    1. Gaaahh!! Kjenner meg igjen i det her! Gjentakende lyder er noe av det verste jeg vet om! Jeg klarer ikke fokusere på noe annet!! Og jeg har en mamma og en kjæreste som eeelsker å gå rundt i huset mens de snakker i tlf. Det får meg helt ute av fokus og jeg klarer ikke å IKKE irritere meg over det!😂

      Rot plager livskiten av meg!

      Null strøm på mobilen… eller enda verre – når den slår seg av fordi det er kaldt! MØKKATELEFON!

      Også den snora som er å finne på hettegensere og enkelte kosebukser vet du… mhm.. Når de forsvinner inn på ene siden, så det henger en lang slark på den andre siden. Og det er umulig å få den ut! Stod i en halvtime (NEI JEG OVERDRIVER IKKE!) med en sånn snor i sta! Gir meg lyst til å rive i stykker hele genseren!😡🤯

      Der fikk du litt fler ting å tenke over i dag! Som om det ikke er nok å irritere seg over 🤣

      Ha en super dag, Lene!😄

      1. Nå først så jeg hele kommentaren din.. vært litt merkelig dette kontroll panelet mitt i dag 😊 jaa snora den er krise… jeg har en chihuahua som har en tendens til å gå frem og tilbake på gulvet her 100 ganger innimellom og dagene før neglklipp på blir jeg gaaal på trippinga med klørne først … det er mye man kan irritere seg over, det skal være sikkert og visst 😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg