6 ting som kan gjøre dagene mine mindre gode

Det finnes mye som påvirker oss, enten det er positivt eller negativt. Jeg lar meg bedre påvirke av det som er godt enn det som er vondt. Men det er jo så klart ting som får mine dager til å ikke være bra også. Selv om det ofte er filleting, så påvirker det meg.

Vind

Vind som er så sterk at det hindrer meg i å være ute selv om at sola skinner. Det beste er nemlig for meg å gå inn da, for det skaper unødvendige irritasjoner hos meg. Tror jeg har arva det av mamma.

Humør

Folk som er i dårlig humør rundt meg kan trykke meg skikkelig ned selv om jeg i utgangspunktet er i bra humør. Altså misforstå meg, alle har sine dager der humøret ikke er bra og det er helt greit.

Planer

Når planer går i vasken pga en filleting, eller at jeg ikke får til det jeg har bestemt meg for!

Ødeleggelse

Hvis jeg den vimsa jeg er mister noe i gulvet som jeg er glad i og det blir ødelagt. Da blir jeg deppa! (har nemlig gjort det et par hundre ganger) Eller hvis jeg mister telefonen i gulvet og det slår sprekker i glasset. DA er hele dagen ødelagt.

Glemsk

Jeg kan ofte glemme ting. Hvis jeg har vært i byen for å kjøpe noe og oppdager at jeg har glemt det viktigste når jeg kommer hjem. Fy søren da!

Min egen skyld

Hvis jeg står i dusjen og oppdager at dusjsåpa er tom! Burde sjekka det helt klart, men så var det den glemskheten da!

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg