7 ting jeg ser frem imot for sommeren 2020.

Jeg drømmer meg bort til sol og sommer og i den anledning så tenkte jeg at jeg skulle at jeg skulle fortelle hva jeg virkelig gleder meg til i den kommende sommeren.

Uteplassen

Vaske og beise, koble opp bassenget og pynte opp med blomster. Både på veranda og ved inngangspartiet. I år så kommer vi til å sette opp telt slik vi hadde for et par år siden. Vi har ikke skygge her ute på sommeren og Amelia trenger skygge så da er den saken klar.

Ny baby i familien

I juli kommer det en babygutt i familien vår og jeg gleder meg masse til å hilse på han. Kanskje vi tilogmed får reist en tur på besøk.

Grillaften

Vi elsker å grille og så lenge det er sol ute så griller vi alt som grilles kan. Gleder meg til å be inn til kvelder med grilling og samvær, det er ikke noe som er koseligere enn det.

Blogging

Det skal bli så koselig å ta med meg pc’en ut, sitte i teltet å skrive og kose meg. Det er jo bare så utrolig godt hvis bare vepsen flyr en annen plass enn til meg.

Båttur

Blir nok en båttur eller to i løpet av sommeren sammen med søs. Jeg har blanda følelser når det kommer til båt, jeg elsker det når jeg er først er på vannet, men jeg liker absolutt ikke bølger. Grunnen kan du lese om her.

Lukten av nyklippet gress

Altså, det er bare det beste som finnes og jeg er så utrolig takknemlig for at jeg ikke er allergisk mot gress. 🙏 Det lukter så fantastisk.

Koronavirus

Forhåpentligvis er hele det forbaska viruset borte!!

Ønsker dere en fin fredag og takk for at du er innom på bloggen min. 🙏❤

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg