7 ting som gjør meg motivert..

Jeg er nesten alltid motivert og klar for en ny dag. De dagene motivasjonen ikke er på topp, prøver jeg å gjøre alt for å få opp motivasjonen. Da husker jeg på alt det gode jeg har i livet og hvor lite negativitet det er rundt meg. Jeg har ingen grunn til å være umotivert, men livet er livet. Det skjer og da funker det alltid å tenke på positive ting de dagene jeg har en treg start eller er i dårligere humør enn vanlig 😊 Dette er noe av de som alltid motiverer meg.

Familien min: Jeg er en veldig familiekjær person som liker å ha de jeg er glad i rundt meg, jeg vet at de er ærlige med meg og forteller ting slik som de er og de lar meg alltid være den jeg er uansett om humøret er på topp eller ikke.

En varm og god dusj: Dette hjelper alltid, jeg føler meg så fresh etterpå og mer klar for dagen enn hvis jeg ikke gjør det.

Tur med Sheriff: Å gå en god tur med Sheriff før dagen starter ordentlig gjør både han og meg godt. Og det er alltid så givende å se hvor glad han blir når han ser båndet og vet vi skal ut.

Musikk: Musikk gjør meg alltid glad, setter jeg på høy musikk så vokser både humør og arbeidslyst.

Venner: Venner betyr så utrolig mye for meg, og jeg får motivasjon av å tenke på alle de fine jeg har i livet mitt.

Bloggen: Jeg eier den, jeg styrer den og jeg er kjempeglad for at jeg har mulighet og frihet til å ytre mine meninger via bloggen og påvirke andre positivt via min blogg.

Mine lesere: At jeg vet at jeg har lesere, at dere kommenterer og er så snille og gode. Det er virkelig noe som kan gjøre meg motivert også, herlige mennesker ❤

Håper dere har hatt en fin dag, det har jeg og har hatt alle mine her i MANGE timer 😍

Ha en fantastisk lørdagskveld..

signature-fonts

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg