8 ting som gjør høsten fin for meg…

Endelig har roen senket seg og jeg vet at jeg har morgendagen fri. Det er så deilig å vite at jeg i morgen kan gjøre akkurat det jeg vil, ingen planer og ingen plikter. Det er godt å ha slike dager innimellom hvor man kan bestemme tempo og gjøremål. Tiden som ligger foran oss nå er en tid jeg liker litt ekstra godt, selv om at jeg på sommeren tenker at jeg “gruer” meg til høsten, så er det faktisk en tid jeg liker veldig godt ❤Noen av grunnene til at jeg liker denne årstiden spesielt godt er fordi

  • Det er mørkere kvelder, som gjør at jeg kan tenne levende lys tidlig på kvelden, og jeg bare elsker det.
  • Det er fårikål tid, det betyr samlede søndager og kos.
  • Fargene ute er bare så vakre.
  • Det er snart farmen på tv igjen.
  • Rutinene kommer på plass.
  • Det er ikke for kaldt til at man fortsatt kan være ute
  • Vepsen er borte.
  • Mini blir født og hennes bursdag blir hver høst ❤

Det er godt å like noe for hver årstid, tror det hadde vært slitsomt å ikke gjort det.. Ønsker dere en fin dag😘
signature-fonts

4 kommentarer

Siste innlegg