98 premieplanter

I går var det min identitet som ble lånt ut til vår kjære blogger Gry, hun var meg på et innlegg og etter å ha lest det så tror jeg at jeg må skaffe meg litt grønnere fingre for å leve opp til de 98 premieplantene hun nevnte. Men jeg skjønner veldig godt ironien og måten hun skriver på er jo bare fascinerende.

 

Jeg har lest innlegget hennes flere ganger for å faktisk tolke meg selv litt også ut ifra hennes syn på min blogg. Og hun har gjort en god jobb med å få med litt av alt som jeg snakker mest om inn i innlegget hennes. Jeg kan nemlig utrykke ofte at jeg ble så fornøyd med ting, eller at Rune gjør så mye bra osv.

 

Sitat fra Gry’s innlegg «Alle de 98 premieplantene våre vellykket overflyttet til potter sånn at de skal få mere plass og vokse på. Men jeg fikk imidlertid et lite sjokk underveis, da den nye, praktfulle verandaplanten hang med hodet på nesten alle blomstene, og blader var blitt slappe og døde! Jeg skjønte ikke hva som var galt, siden den hverken var tørr eller manglet lys! Den så rett og slett ut som den var døden nær, uten at jeg forsto hvorfor!» Les resten HER om du vil.

 

Tenkte et øyeblikk at det kanskje er kjedelig for andre å lese om til tider og at jeg kanskje burde forandre konsept på min blogg. Begynne å snakke om andre ting eller noe. MEN, livet mitt er Rune, vårt hjem og alt vi gjør sammen og hver for oss. Alle andre familiemedlemmer holder jeg stort sett utenfor min plattform.

 

Så lenge jeg har en hverdagsblogg så er det slik den forblir. Jeg tolket overhodet ikke innlegget slik at hun ikke liker min blogg, for det vet jeg at hun gjør. Slik har jeg i hvert fall oppfattet det og jeg håper jeg har rett. Det var en rar, morsom og spennende opplevelse å lese Gry alias Lene Elisabeth. Hun er bare rå på å ordlegge seg! Jeg kjører på som jeg bruker og koser meg med det og det håper jeg dere også gjør.

Og dere, se så fint ❤

Ha en nydelig St.hans aften  🌷

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

8 kommentarer
    1. *haha* Du var en fornøyelse å innta identiteten til! Jeg smilte og lo igjennom hele innlegget, for dere er jo akkurat så sykt effektive med denne vel så syke arbeidsgleden som jeg illustrerer. Egentlig var jo greia at du holdt på med interiørprosjekter, men nå har jeg overhodet ikke peiling på interiør, men har en grei dreis på dette med planter, så da ble du gitt litt ekstra planter for å få frem essensen *hehe*. Dessuten er den ‘døden nær’ -historien sann 😉
      Det som imidlertid gjør dette enda mer morsomt, er at det er denne plantesamlingen du først og fremst har bitt deg merke i, mens det at Rune lager et sett hagemøbler fra scratch, for så å bråsette opp en miniveranda utenfor soverommet, -etter arbeidstid, tilsynelatende har fått passere uten så mye som et hevet øyenbryn *haha*
      – Og du må for guds skyld ikke endre noe, for disse hverdagshistoriene er ‘feel-good’ av beste merke <333

      1. Hehe, syns dette med plantesamlingen var morsomt. Jeg beundrer dine skriveferdigheter og at Rune lager et møbel fra scratch er jo bare helt fantastisk ♥️
        Oi er den sann ja, syns jeg ser deg, artig 🤣
        Takk, det betyr mye å høre at du syns jeg skal forsette i samme ånd 🙂🙏 klem

    2. Jeg holdt på å knekke av de 98 plantene, så mye som jeg elsker å se hvordan Gry artikulerer seg så tenker jeg at jeg skal prøve å holde meg unna bloggen hennes i morgen.

      Kan ikke du sende meg adressen til det bassenget? 😜😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg