Å gi noen en klem betyr så mye

Nå er kaffestasjonen ute klar og i dag skal det jobbes, jeg skal beise ferdig leveggen oppe på verandaen. Rune skal fortsette å legge stein rundt omkring og ting skal bli gjort. Jeg kjenner også på lysten å pusse og male alle lister inne, så det skal også gjøres i vår/sommer. Det er helt utrolig hvordan man får energi til å gjøre ting i huset på våren, det slår aldri feil og er slik hver eneste vår.

 

Det å pusse og male lister inne er vel kanskje en ting jeg burde ha gjort i løpet av vinteren, for det er jo innendørs arbeid. Men alt er så mye tyngre å få gjort når det er mørkt ute og kjipt vær. Men i dag har jeg energi, jeg har vært å handlet både beis og middag og er klar til å sette igang ute. Det blir jo bare så fint og gleder meg til å bli ferdig slik at jeg kan begynne å fokusere på planter og blomster.

 

Nå har jeg ikke skrevet på bloggen på 2 dager og det er helt merkelig og rart, så det skal jeg ikke gjøre igjen. En vane er en vane og det å skrive her er liksom inkludert i mine vaner, så uten å skrive så var det noe som manglet. 

 

I går hadde jeg for første gang på 6 uker besøk av noen venninner. Jeg er ganske konkret i hvordan jeg vil ha det i disse coronatider så vi fikk vente på go’vær slik at vi kunnne sitte ute med god avstand. Da er det greit og jeg føler meg trygg. Det var så utrolig koselig, og jeg har savnet dem kjempemye. Er det en ting man virkelig får kjent på i disse tider så er det savn.

 

Og det er helt utrolig hvor mye det betyr å kunne gi noen en klem, når man kan det til daglig så tenker man ikke så mye over det. Men det gjør jeg nå og har vel aldri hatt mer lyst å klemme folk som nå. Det kommer en dag da det er greit igjen og da har jeg mange på lager kan du si. Men å sende dere en klem det kan jeg, og takk for at du er innom her, det setter jeg stor pris på.

Ha en nydelig dag ❤

cursive-fonts

Min Instagram HER og min Facebookside HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg er egentlig ingen klemmer, men ja, å gi noen en klem nå betyr så mye… og noen klemmer i “hemmelighet” har det blitt.
      Man tør bare ikke å si det høyt…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg